למידע ורישום של הרצאות החודש

סוד הקסם בקריסטלים

מרכז מודעות והעצמה

טיפול אנרגטי לגילוי ופתרון חסמים רגשיים, פיזיים ואנרגטיים

תמונה של אסתר מיועדת לאודות

נעים להכיר

שמי אסתר הלביא, בעלת המותג "חוסן הקריסטל" שמני המרפא הטבעיים , בעקבות בעיות אישיות בריאותיות שחוויתי מצאתי את הכוח להחלים בעזרת טיפול אנרגטי המשלב קריסטלים. השילוב של ידע וניסיון שצברתי במהלך השנים בכל הקשור לרפואה ההוליסטית כמאבחנת ומטפלת באבני החושן, הקריסטלים ובנוסף סל רחב של לימודים אקדמיים החל מפרפסיכולוגיה בה לומדים פסיכולוגיה, נוירולוגיה בסיסית וחוקרים את כל הבלתי נראה לעין.( אנרגיות, הילות וכו'), הומאופתיה – אוטודידקטית, רפואה טבעית, אסטרולוגיה, NLP, פרחי בך, ועוד…

השמנים נוצרו מתוך למידה מעמיקה על כוחם וסודם של אבני החושן, הקריסטלים בכדי לענות על צרכים בריאותיים שלי ולאחר הצלחתם הגורפת יצרתי גם את המותג מים מינרלים אנרגטיים שעונים על הצורך הרגשי בריפוי.

שמני המרפא חוסן הקריסטל

תמונה לאיזור של שמני מרפא החוסן הקריסטלי

שמני המרפא המיוחדים של חוסן הקריסטל נותנים פתרון לכאבים, בעיות עור, טחורים ובעיות נשיות. השמנים עשויים משמן זית איכותי, עשבי מרפא וגבישי מינרלים.
השמנים מסייעים

להנות מיתרונות הטבע. באישור ממשרד הבריאות

מים מינרלים אנרגטיים

לשיפור רגשי ודפוסי התנהגות 250 מ"ל של מי מעין ובהם מינרלים טבעיים מגבישי מינרלים
עוזר כנגד אלרגיות, פחדים, חרדות, דימוי עצמי נמוך, דחיינות, כעסים, ייאוש, הפרעות קשב וריכוז, דרך נעימה ונוחה למצוא רוגע , איזון ושקט נפשי.

מיים אנרגטים עשויים מקריסטלים

אבחון אישי

תמונה לאבחן וטיפול בעזרת אבני קריסטל

אמנם רק 4% ממשקל גופנו הם המינרלים אך בלעדיהם אין חיים, הגוף זקוק להם לבנייה והתחדשות התאים, לספיגת הוויטמינים ועוד הרבה תפקידים. הקריסטלים הם גבישי מינרלים בדיוק אותם מינרלים הנצרכים לגוף. מבחינה אנרגטית יש לנו שבעה שנאים (צ'קרות) שהם למעשה המערכת האנרגית שלנו כל אחד מהשנאים אחראי לאזור פיזי ורגשי. כאשר קיים אי איזון נוצרת בעיה בריאותית או רגשית.

כשבאים לאבחון בוחרים בין יותר מ-120 סוגי קריסטלים. הבחירה נעשית כביכול אינטואיטיבית אך למעשה המוח שלנו יודע לזהות את החסרים ובוחר בדיוק את המינרלים להם אנחנו זקוקים.
אחרי ניתוח הבחירה אתן למטופלים אבחון מדויק ומעמיק.

המלצות חמות

הרצאות וסדנאות בתחומי גוף ונפש

שמן של קריסטל ואבני קריסטל על רקע דשא ירוק לתמונת רקע

אבנים עם לב אדם

אבני הקריסטלים והפוטנציאל הרפואי וההוליסטי הטמון בהן. לכל אבן קריסטל יש צבע, התגבשות ותכונות ותדרים ייחודים. במהלך ההרצאה יוסבר כיצד אבני הקריסטל יכולות לסייע באיזון אנרגטי של הגוף והנפש, ותורחב הדרך בה אבנים אלו יכולות לתרום לשיקום ולריפוי גופני ונפשי באמצעות שימוש נכון.

יוצגו דרכי שימוש שונות באבנים כגון מגע ישיר,  ושילובן בטיפולים הוליסטיים, כגון הכנת מים מהקריסטלים. ההרצאה תספק כלים ליישום מעשי של אבני קריסטל בחיי היום-יום. יוסבר כיצד לבחור את האבנים המתאימות לצרכים ספציפיים של האדם כולל הגנה על האדם , על ביתו וסביבתו,  ויודגשו דרך טיהור אבני הקריסטל כדי לשמר את תכונותיהן. 

נוף של חוף ים רגוע עם פסוק מהתורה

הו'אופונופונו ברוח היהודית והקבלה

סדנה בת 4 שעות בה נלמד שיטת ניקוי וריפוי עצמי, שמגיעה מהוואי הרחוקה. דרך פשוטה וקלה המדגישה את כוחה של המחשבה והדיבור על המציאות, הקיימת בקבלה ומקורות היהודים. הסדנה תאפשר לנו להכיר כלים חדשים להגברת האיזון, הבריאות והשלמות האישית בדרך יהודית-הוליסטית. יישום פשוט של השיטה 3 דקות ביום בלבד, והדרך לריפוי עצמי קלה מאי פעם.

בסדנה נלמד כיצד לזרום עם המציאות ולקבל את מה שיש במקום להילחם כנגד זרם החיים. נפנים את עקרונות הקבלה, אהבה וסליחה כדי להשיג שלווה פנימית. נתרגל את הטכניקה היחודית  וקצרה להרגעת הנפש והגוף של דוקטור לן מהוואי ומהיהדות, ובנוסף נלמד איך לשלב אמירות חיוביות וריפוי דרך הדיבור בחיי היום-יום שלנו.

במקום תרופות אבנים קריסטליות

האם ההוליסטי הוא אלטרנטיבי ?

מה ההבדל בין הרפואה ההוליסטית ביחס לרפואה הקונבנציונלית. העקרונות המנחים את הגישה ההוליסטית, כוללים התייחסות לגוף, נפש ורוח כמכלול אחד. הגוף שלנו אינו רק מכני, טכני.

 
ההרצאה דנה בכך שהרפואה ההוליסטית אינה תחליף לרפואה המערבית, אלא שונה בנקודה הראייה. כבודה של הרפואה המערבית, במקומה עומד אך ההוליסטית מציעה דרכים הוליסטיות לריפוי ללא תוצרים כימיים וסטרואידים. נבחן את היתרונות של שילוב הגישות, לבסוף, ההרצאה מציעה דרכים לקדם את השילוב בין הרפואות השונות לטובת הבריאות הכוללת של המטופלים.

הריפוי בחוץ מתחיל מהריפוי בפנים

אבני הקריסטל הם מינרלים שמקורם בחומר מוכר המכונה "מגמה" העולה מתהומות כדור הארץ. בתהליך המחזורי של התקררות והתגבשות המגמה, נוצרים גבישי מינרלים. קיימים שבעה סוגי התגבשות עיקריים, ההרכבים הכימיים של כל קריסטל וקריסטל תלויים בתנאים הגיאולוגים. כאשר אנחנו חווים אירוע, הדרך בו הוא מתקבע אצלנו במוח (האחורי) בתת מודע, לזהות, להכיר לנקות