אבן החן או קריסטל בשם פלורייט – CaF2 (הנוסחה הכימית) Ca סידן (קלציום) ו- F פלואור

הפלואור כפי שכולם יודעים משמש כמחטא ומטהר וזו הסיבה שבעולם כולו משתמשים בו לטהר את המים שאותם אנחנו שותים.

הסידן משמש כחומר חשוב בבניית העצמות

דרך מעשית לשימוש יום יומי בפלורייט היא; להניח את שני אבני קריסטל פלורייט בכוס זכוכית מכוסה עם מים מינרלים ואחרי 24 שעות מגרגרים את המים, אפשר גם לשתות אותם. (מממלאים את הכוס מחדש ליום המחרת) המים עם הפלורייט מנקים, מחטאים ומטהרים את הפה, מונעים ריח רע ותוך כדי כך גם מחזקים את השיניים ואת החניכים.

השאלות המתבקשות:

איך אבן קריסטל מעבירה את המינרל שלה למים ועוזרת ?

איך אבנים עוזרות לרפא את הגוף הפיזי ?

תדר ורטט 

רדר (השם שנתן ד"ר דרימר לחיבור בין רטט לתדר) אנחנו רגילים לשמוע על תדרים ורטטים בקשר ל – Wii fi לטלוויזיה  לטלפונים הסלולריים וללוויינים ושוכחים שרטט ותדר קיימים בכל גוף, חי או דומם לכולם יש רטט ותדר מהיר או איטי שאינם נראים לעין אך בהחלט ניתנים למדידה ולצילום.

למשל ההילה שמקיפה את הגוף אינה נראית לעין אבל בצילום קירליאן רואים אותה ויש כאלו שאפילו יודעים לפענח את המשמעות של הצבעים ומאבחנים תוך כדי את המצב הבריאותי.

התדרים של הקריסטל עוברים למים ומעשירים את המים, המים סופחים אותם ומעושרים על ידם. זכרו שחשוב להשתמש במי מעין או מים מינרלים כי המולקולות שלהם פחות דחוסות ומאפשרת לתדרים לחדור ולהוות חלק מהם, יותר מאשר מים מהברז בהם המולקולות דחוסות ולכן לא מאפשרות למולקולות של המינרלים לחדור לתוכם.

יתרון נוסף לתדרים של מינרלים, ממינרלים בכמוסות או בכדורים הוא זה שהגוף לוקח לעצמו רק את כמות המינרלים הנצרכים לו וכך אין בעיה של משקעים שאינם נצרכים.

בכתבה אחרת מסופר על איך הקריסטלים משמשים כסמן ימיני לאיזון גוף ונפש

abstract underwater background with bokeh

מים מינרלים אנרגטיים

מים מינרלים אנרגטיים כמות המינרלים בגוף שלנו הוא כ- 4% בלבד ממשקל הגוף, אך, ללא המינרלים אין חיים. המינרלים הם הזרז העיקרי של התהליכים הביולוגיים

קרא עוד »