למידע ורישום של הרצאות החודש

סוד הקסם בקריסטלים

מרכז מודעות והעצמה

טיפול אנרגטי לגילוי ופתרון חסמים רגשיים, פיזיים ואנרגטיים

תמונה של אסתר מיועדת לאודות

נעים להכיר

שמי אסתר הלביא, בעלת המותג "החוסן הקריסטל" שמני המרפא הטבעיים , בעקבות בעיות אישיות בריאותיות שחוויתי מצאתי את הכוח להחלים בעזרת טיפול אנרגטי המשלב קריסטלים. השילוב של ידע וניסיון שצברתי במהלך השנים בכל הקשור לרפואה ההוליסטית כמאבחנת ומטפלת באבני החושן והקריסטלים ובנוסף סל רחב של לימודים אקדמים החל מפסיכולוגיה, ניורולוגיה בסיסית, הומאופטיה – אוטודידקטית, רפואה טבעית, אסטרולוגיה, NLP, פרחי בך, ועוד .. 
השמנים נוצרו מתוך למידה מעמיקה על כוחם וסודם של אבני החושן והקריסטלים ובשילוב האפיון הקמתי את המותג מים במינרלים האנרגטים.

שמני המרפא חוסן הקריסטל

תמונה לאיזור של שמני מרפא החוסן הקריסטלי

שמני המרפא המיוחדים של חוסן הקריסטל נותנים פתרון לכאבים ובעיות עור,  עשויים משמן זית איכותי, עשבי מרפא וגבישי מינרלים. השמנים מסייעים

מוצרינו קיבלו אישור ממשרד הבריאות
הזמינו עכשיו ותיהנו מיתרונות הטבע.

מים מינרלים אנרגטיים

 לשיפור רגשי ודפוסי התנהגות 250 מ"ל של מי מעין ובהם מינרלים טבעיים מגבישי מינרלים 
עוזר כנגד אלרגיות, פחדים, חרדות, דימוי עצמי נמוך, דחיינות, כעסים, ייאוש, רוגע ואיזון הפרעות קשב.

אבחון אישי

תמונה לאבחן וטיפול בעזרת אבני קריסטל

גופנו, כמו הקריסטלים, מורכב ממינרלים שונים. לפי תיאוריות מסוימות, מערכת מרכזי האנרגיה בגוף (צ'אקרות) קשורה למצבים גופניים, רגשיים ורוחניים באמצעות צבעים וויברציות. חוסר איזון במרכזי האנרגיה מתורגם לצבעים מסוימים, ואנו נמשכים באופן טבעי לאבני קריסטל בצבעים ובהרכב מינרלי המשלימים את החוסר. שיטות טיפול באבני קריסטל מבוססות על התיאוריה שהגוף מחפש להשלים את המינרלים והתדרים החסרים באמצעות משיכה לאבנים מתאימות. מטופלים רבים מדווחים על השפעה מיטיבה ויעילות גבוהה של השיטה.

הרצאות וסדנאות בתחומי גוף ונפש

שמן של קריסטל ואבני קריסטל על רקע דשא ירוק לתמונת רקע

אבנים עם לב אדם

אבני הקריסטלים והפוטנציאל הרפואי וההוליסטי הטמון בהן. נלמד כיצד הן יכולות לסייע באיזון אנרגטי ושיקום גופני-נפשי. דרכי השימוש ממגע ישיר, מדיטציה ושילובן בטיפולים הוליסטיים, נקבל כלים ליישום האבנים בחיינו ונפתח צוהר ליכולות הריפוי הטמונות בחיק הטבע

 

Health-care

הו'אופונופונו ברוח היהודית

שיטת טיהור וריפוי עצמית, פשוטה וקלה נלמד כיצד גישה זו, המדגישה את כוחה של המחשבה והדיבור על המציאות, נושקת לתפיסות קבליות ויהודיות מסורתיות. ההרצאה תאפשר לנו להכיר כלים חדשים להגברת האיזון, הבריאות והשלמות האישית בדרך יהודית-הוליסטית. יישום פשוט של השיטה, 5 דקות ביום בלבד, והדרך לריפוי עצמי קלה מאי פעם.

abstract underwater background with bokeh

הוליסטי היא אלטרנטיבי?

הרפואה ההוליסטית ביחס לרפואה הקונבנציונלית. העקרונות המנחים של הגישה ההוליסטית, הכוללים התייחסות לגוף, נפש ורוח כמכלול אחד. ההרצאה דנה בכך שהרפואה ההוליסטית אינה תחליף לרפואה המערבית, אלא משלימה אותה בדרכים לא-תרופתיות. נבחן את היתרונות של שילוב הגישות, לבסוף, ההרצאה מציעה דרכים לקדם את השילוב בין הרפואות השונות לטובת הבריאות הכוללת של המטופלים.

הריפוי בחוץ מתחיל מהריפוי בפנים

גבישים ואבני קריסטל הם מינרלים שמקורם בחומר מוגר מכונה "מגמה" העולה מתהומות כדור הארץ. בתהליך המחזורי של התקררות והתגבשות המגמה, נוצרים סוגים שונים של מינרלים בהתאם להרכב הכימי, המבנה והתנאים הגיאולוגים.