שושנת המדבר/דזרט רוז

שושנת המדבר / דזרט רוז   (Ca(SO4)·2(H2O אבן מדהימה ביופייה מקורה במדבר והיא מתגבשת בצורת פרח שעלי הכותרת שלה צפופים ואז צורתה עגולה או כשעלי הכותרת מרווחיים יותר היא נראית כשושנה בשיא פריחתה.

שושנת המדבר עוזרת לנו בתקופות בהם יש דאגות ומחשבות שמתערבבות זו בזו, צרכים שעדין לא הגיעו לידי ביטוי וצרכים חדשים שרוצים למצוא דרך להתבטא. אנחנו כאילו בצומת דרכים כאשר המחשבות זורמות ואינן מרפות, רצון להתחיל ולפלס דרך חדשה או להחזיק בדרך הקודמת, כל אלו סבוכים זה בזה.

הדמות בסיפור הבא הוא של אשה נשואה פלוס שני ילדים שהדילמה שלה הייתה להמשיך כשכירה עם משכורת גבוהה או להתחיל בדרך עצמאית.

היא סיפרה לי שבלילה חלמה על דרכים ושבילים ועל הקריסטל שושנת המדבר שהניחה על השידה ליד המיטה. בחלום היא ראתה איך האבן נשברה ונחלקה לשניים. ההפתעה הגדולה שלה הייתה כשהתעוררה בבוקר וראתה את האבן השבורה.

עוד סיפור על שושנת המדבר, הפעם האבן לא נחצתה, פשוט הביאה שלוות נפש ובמקום מחשבות ודאגות הרגיעה גבר כבן 35 שבמקום עבודתו בחברת היי טק הייתה סדרת פיטורים והוא פחד שהוא הבא בתור. האבן העניקה לו שקט ורוגע במקום מתח ודאגה.

הרוגע ששושנת המדבר העניקה לו עזרה לו להיות ממוקד בעבודה ולקבל קידום.

abstract underwater background with bokeh

מים מינרלים אנרגטיים

מים מינרלים אנרגטיים כמות המינרלים בגוף שלנו הוא כ- 4% בלבד ממשקל הגוף, אך, ללא המינרלים אין חיים. המינרלים הם הזרז העיקרי של התהליכים הביולוגיים

קרא עוד »